Deel deze spotlight

De Woonindustrie trots op terugkerende en nieuwe merken.

Tekst
BeeldDe Woonindustrie

Maxfurn heeft de succesvolle samenwerking met De Woonindustrie verlengd en tekent opnieuw voor 5 jaar. Verder zijn er een aantal nieuwe ’oude’ namen die terugkeren.

Madam Stoltz en Recor Group, met zowel Recor, Sofabed en Recor Bedding, gaan hun collecties weer tonen in De Woonindustrie. En ook Gift Stories (tot eind 2022 bekend onder de naam 2Gether), met de merken 58Products, Incado, Livingly, Räder, Sirius, The Organic Company, Wax Design en Canairi gaat opnieuw de samenwerking aan.

Ook het merk Kanza, onderdeel van Dutch Tribes, heeft haar intrek genomen. Verder is De Woonindustrie blij om vanaf 1 juni de firma Vriesco te verwelkomen met hun merk A House of Happiness.

De Woonindustrie is trots op de vernieuwde samenwerkingen: "We zijn erg verheugd om onze bestaande partnerships te versterken en nieuwe partners te verwelkomen in ons centrum. We blijven ons inzetten om de beste kwaliteit en service te bieden aan onze exposanten en bezoekers. Dat doen we o.a. door naast de Vakdagen events als de Interieurprofessionaldag en MDXL Project & Interieur te organiseren en op de maandag natuurlijk Marketday” aldus Jan Hogenkamp van De Woonindustrie.

Verder zorgen speciale VIP dagen, zoals georganiseerd door Passe Partout en Haans Lifestyle op 24, 25 en 26 april, voor bedrijvigheid in het centrum. Op deze drie dagen is hun showroom geopend voor (potentiële) dealers, retailers, interieurarchitecten etc. en hun klanten, “Mooi en goed dat o.a. Cartel Living, Dimondi, Leclerq en Bouman, RB Collection, Life is a Jungle, Stylerz, Interstar, Jan Kurtz, Akante, BKS Meubelen, Wandkraft, Studio BAC en XO Interior meedoen aan deze dagen en hun showroom ook openstellen voor de klanten van hun klanten” vindt Rens Haans van Haans Lifestyle.

Gepubliceerd op20 april 2023 om 8:48